070 346 6394 h.van.ee@hetnet.nl
Selecteer een pagina

Vullingen

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1518967312809{background-color: #fff4f3 !important;}”][vc_column][vc_row_inner row_type=”row” type=”full_width” text_align=”left” css_animation=””][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_empty_space height=”35px”][vc_column_text]

Vulling laten zetten

Als er een gaatje in een tand of kies zit moet er een vulling gemaakt worden. Eerst wordt de tand of kies schoongemaakt. En daarna wordt het door tandarts H. van Ee opgevuld met wit vulmateriaal. Vervolgens wordt de vulling gladgepolijst. Ook kan er een gaatje naast of onder een oude vulling komen en moet de vulling vervangen worden. Als er door slijtage tandweefsel verloren is gegaan kan de tandarts dit herstellen door een vulling aan te brengen.

Röntgenfoto’s

Het kan zijn dat de tandarts een röntgenfoto moet maken om gaatjes op te sporen of om vast te stellen hoe diep het gaatje is. Als u bij tandartspraktijk H. van Ee aangeeft dat u pijn heeft dan maken wij vaak een röntgenfoto om de oorzaak van de pijn op te sporen.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”35px”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]